glädje!

Åh!

Ikväll gjorde vi (Kungsgymnasiet) den första julkonserten, det gick så otroligt jätte bra!
Alla gjorde så bra ifrån sig och gjorde det så helhjärtat - då blir det allra bäst.
Upptäckte vilka fina människor jag omringas av varje dag i skolan.

Tack till alla som medverkade!

Åh vad nöjd jag är!
Imorgon börjar vi inte förrän klockan 16. Då betyder det att jag kan få sova ut, äta en rejäl frukost, ta en riktigt promenad, värma mig i bastun och ta en väldoftande bad och sedan ta en bra måltid så att jag håller mig fräsch och pigg resten av dagen & kvällen.

Ni som inte var på "Glimmande Jul" på Kungsporten ikväll, kom imorgon!
Klockan 18:45 - insläpp
Pris - 100 värda kronor
Det går inte ångra sig.

Haha!
Ta hand om er, folk!

Kommentarer
Postat av: HOGGIE

vi va sjukt bra!

åh du e så sjukt mysig haha xD <3

2009-12-16 @ 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0