jullov

Nu är det jullov!
Höstterminen har vart lite sådär. Upp & ner varje dag.
Men de senaste dagarna har bara känts roliga och härliga!
Julkonserterna gick bra och var uppskattade om något.
Skön gemenskap, julig musik och mycket kärlek har gjort min vecka.
Jätte fantastiskt faktiskt!

Så nu har äntligen årets mysigaste lov tagit plats i mitt liv.
Och det ska bli en underbar ledighet med familje-gemenskap, kärlek med min käraste, skratt med mina vänner, överdrivet mycket mat, överöverdrivet mycket godis, julsånger och julstämning som måste plantera sig i mig nu ♥

Imorgon ska de som vill från skolan hänga hos Lydia (som för övrigt gjorde ett profesionellt framträdande av "Run run Rudolph" på konserterna) på knytkalas. Åh det blir fint.
Jag tror att jag ska ställa mig och baka något gott som jag kan ha med mig. Det är ju min specialité på något sätt. Hihi.

Mitt hus är iskallt. Jag måste dricka mitt té!
Take care

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg =)

2009-12-21 @ 00:12:26
URL: http://malinlindegren.blogg.se/
Postat av: bea

ah visst är det skönt med jullov :) saknar dig vännen! <3

2009-12-22 @ 12:38:46
URL: http://beasmode.blogg.se/
Postat av: Joseph Whitelock

NICE BILD ÄLSKLING!<3

2009-12-22 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0