Walseera

Idag såg jag att jag för en gång skull hade fått lite kommentarer här på bloggen.
Walseera:
Hej på dig Natalie jag heter Walseera och jag älskar att läsa din blogg men vänliga hälsningar från Walseera
Jag:
svar Walseera: Åh, vad glad jag blir! Tusen tack!:D Har du också blogg? (:
Walseera:
nej egentligen inte men jag skrev den för jag ska snart fixa en blogg och den ska heta www.wallies.blogg.se :) jag hoppas att du får en jätte bra dag du är en fantastisk tjej du är bara underbar hela tiden du är fin och söt du :)
du har en jätte fin blogg :) och du tar jätte fina bilder på dig själv och du tänker inte bara på dig själv du du tänker på alla andra lika mycket :) /Walseera
Jag:
nej men oj! :O Tack så jätte mycket. Det värmer!
Roligt att du tycker det! Lycka till med bloggen sen, ska kika in på den!
Känner du mig?(: Hur hittade du min blogg?:D
Kram

Jag tyckte det var lite märkligt att någon främmande person plötsligt skrev "kärleksförklaringar" till mig, men såklart, det var väldigt roligt att läsa de fina orden. Jag visade kommentarerna för min lillasyster Michelle och hon tyckte att det var konstigt, särskilt namnet.
Sen frågade hon om Walseera hade svarat på mitt senaste svar till henne, men det hade hon ju inte.
En stund senare sitter jag uppe i fåtöljen och tittar på Vänner då Michelle kommer uppskuttandes och skrattar:
"Natalie, hahahahaha, jag var Walseera hela tiden! Hahahahahaahaha!"

HAHA, oj vad total-lurad jag kände mig.
Det var roligt, haha.

Kommentarer
Postat av: Michelle Sandra Madeleine

Haha! :D jag vet visst var det roligt haha :D kram <3

2009-12-31 @ 12:06:15
URL: http://michellesandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahah nice 1 michelle. Hon fick dig älskling ;) <3

2010-01-02 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0