11 månader


Bild: Joseph i Grövelsjön 2009. ♥

Måndag 14.25

Det blev en mysig kväll igår.
Jag och Michan slog ihjäl oss i pulkabacken, men roligt var det!
Vi tog en promenad också, och stannade för att dricka té på en snöhög.
Vi åt en knäckebröds-kvällsmat och mörk choklad + té efter det.
Framför Narnia. Hela mitt rum fyllde vi med tända ljus å de var mysigt!
Klockan 12 idag kom Kayla hit med flickorna. Innan det tog jag och Michan med Michelle, Lucas och kusin Elin till pulkabacken. Där slog Elin ut sin tand när hon ramlade på isen.
Då fick jag och Michan vara pulka-ambulansmän, hihi.
Men det var ju så synd om lillan! : (
Tur att det gick bra ändå!


Så huset har vart fullt av söta barn idag. : )
Söta semlor med. Fettisdagen var ju igår, men vi tog det idag.
Jag fikar ju så mycket hela tiden. Käre nån!
Det är ju så mysigt och gott. Hihi.

Är glad att det är onsdag idag, för efter onsdagen går dagarna alltid fortare.
För på söndag kommer ju min älskade man hem från sina snowboardsrace.
Vi firar 11 månader tillsammans idag! Wiiiihiiii!
En månad kvar och så är det 1 år!
Saknar honoooooooom!

Ikväll kommer Matilda hit å det blir mysigt!
Hihi.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0