always in my head



Tisdag 8.51

Morning morning! Även att jag börjar skolan så sent som 13 idag så är jag redan uppe - därför att jag igår insåg hur tråkigt det är att träna på gym, så jag bestämde mig för att ta en morgonpromenad istället. Hihi. Men trött är jag allt! Nästan så att jag mår illa.

Hur som helst. Jag sov nog ganska gott inatt, men dock lite för få timmar kan hända.
Blir nog pigg & alert efter promenaden och om jag hinner ska jag lägga mig i badet efter, det gör nog sitt också.

Jag tror nog att jag har gått och blivit lite beroende av India.Arie. Hon sjunger hela tiden i mitt spotify. Oh!
Hon är ju overkligt bra så det är ju inte så konstigt.

Nej, nu ska jag inte sitta här och slänga bort min tid, jag har ju faktiskt lite morgonplaner. Men jag tänkte lägga upp bilderna från besöket hos Kayla igår. : ) Här är dom!
Ha en fin dag, jag skriver ikväll igen. Kram!


Rebekah, lite mer än 1 månad gammal : )

Rebekah och Elna. ♥


Kommentarer
Postat av: Trees

Jaa men det var verkligen ett DRÖMkök! och drömma får man ju ;) sikken söt bebis!

2010-02-09 @ 09:21:29
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Joseph Whitelock

Söt bebis, och en väldigt vacker kvinna ;) <3<3

2010-02-09 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0