early in the morning

Måndag 8.22

God morn!
Har precis fått i mig en liten mini frukost bestående av knäckebröd. Ska strax åka med mamma och Lucas och besöka Kayla och hennes söta flickor : ) Mitt schema är rätt så total-proppat idag. Har knappt en ledig stund på dagen, men det ser jag fram emot eftersom att det var så länge sen jag hade mycket att göra, det är härligt ibland. Hihi.
Ska till skolan i... typ 40 minuter efter jag vart hos Kayla en stund. Mmp3 har sitt uppspel då. : )

Aja. Jag har nog inte så intressant fakta idag. Haha.
Nu måste jag packa ner allt jag behöver för dagen och se till att jag ser någorlunda mänsklig innan jag åker iväg.

Take care!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0