get it together

22.51

OK. Nu är jag nog lite påväg att somna här. Men min dag har varit good!
Den startades med ett mysigt besök hos Kayla och hennes sötingar Elna och nyfödde Rebekah : )
Kayla bodde hos oss när jag var mindre, nu är hon gift och har två flickor, en väldigt vacker liten familj. Tiden har gått så fort. Det känns inte som att det var (typ) 7 år sen hon bodde här. Men hon känns lite som en syster till mig. ♥

Mamma skjutsade ner mig till skolan där 3: orna hade sitt uppspel - väldigt soft.
Tränade jordens tråkigaste träningspass på Friskis&Svettis och beslutade mig för att inte åka dit imorgon och träna, utan ta en lång morgonpromenad istället. Hihi.

After det följde jag med en kompis hem och gav hennes knutiga rygg en lång massage : ) Hoppas det hjälpte lite iallafall.

Nu är jag som sagt trött och rätt stel i ryggen. Ska strax sova, men lite bilder från dagen ska jag lägga upp först, i nästa inlägg.
Längtar efter Joseph nu, har fått lite för lite av honom i ett par dagar. : ( Då blir jag ledsen!
Men det blir bättre på onsdag, hihi hoho haha hehe.

Hoppas ni mår fint. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0