jag är så trött



Måndag 22.25

Och jag vet! Man ska ligga i sängen och sova när man är trött, men jag ska! Snart!
Behöver bara den här tiden, alldeles för mig själv, på kvällen.
Jag gick väl upp typ 40 minuter innan jag åkte med mamma in till stan.
I stan tränade jag ett tag, och jag körde rätt hårt idag. Så imorgon stannar jag hemma i sängen och sover ut min sovmorgon. Skola klockan 13.

Lugnar ner mig nu med lugn musik, det är skönt.
Är väl på lite sådär halv-dåligt humör right now.
Ska försöka ändra på det.

Det var iallafall lika roligt att se alla nöjda killar på gymmet idag.
Haha. Man blir nästan rädd. Hur himla seriöst kan det va?
Lite träning, vad då?

Haha. Jaja.
Borde som sagt... sova nu.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0