kusinparty

Jag sitter och blinkar så hysteriskt när jag sitter framför en skärm - som nu.
Är det ticks eller? Surt i så fall, haha.
Har ont kroppen och är trött som tusan, men det blir så mysigt när Matilda kommer så då mår jag säkerligen bättre. : )
Sitter med pappas laptop i köket iallafall. Eller, rummet mellan köket och finrummet.
Det är skönare än att sitta vid macen, faktiskt.
Tänk om jag hade en egen liten sånn här dator, det hade vart lite roligare.
Hahiho.

Pratade nyss med mitt lilla hjärta som har det så bra i fjällen. Å jag saknar honom, som ni vet.
Tänk att bara några dagar kan kännas som flera veckor. Det är saknad... och kärlek.

De små och kusinen ska ha lite pyjamas-party med popcorn framför tv'n.
Nu bråkar de om om de ska ha en stor skål eller tre små. Vilket problem.

Nej, nu ska jag försöka ta tag i mig själv lite och bli lite fräsch för kvällen.
Take Care!


Kommentarer
Postat av: Mille & Bulle

det var kul när Elin var hos oss! :)

men vi bråkade inte ;)

vi tog en stor skål sen och kollade på Disney Channel så de sa :D /Mille & Bulle

2010-02-19 @ 11:36:08
URL: http://michellesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0