Lascia ch'io pianga

21.44

Ja blogg.se vägrar ju vara normalt = inga bilder. : (
Jag gick hemifrån dötrött och kom hem minst lika trött, haha. Men dagen, den har varit bra.
Kom inte fram till så mycket på Låtskrivarkursen dock, vi ska göra en reklamjingel och det visar sig vara en av mina svaga sidor. Men sånglektionen gick fint. Jag sjöng "Can I walk with you" - India.Arie och "Listen to your ♥" - Roxette, nya låten blev "Lascia ch'io pianga" av Händel - En italiensk operasång, spännande!

Kortfattat om resten av dagen:
• Körövning inför konsert med Samuel Ljungblahd - gick bra, träffade lite bekanta sådära ; )
• Hemma hos Michan bjöds det på god wok och jag bjöd henne på massage. Fint. Hon lyckades på något lustigt vis ta en groteskt ful bild på mig, jag la mig på golvet och garvade tills jag blev tårögd. Haha! Skratt är gott och den där Michaela är en fantastiskt bra vän, skönt att ha henne : ) ♥

Imorgon är ännu en kortkort skoldag - ensamble & idrott endast. Men så får jag ju vänta ett bra tag på Joseph innan jag följer med honom hem för en mysig dag, hihi. Känns som ett stort behov för mig nu, efter att inte ha varit med honom ordentligt på ett tag. Blir väldigt pirrig i magen när jag vet att jag ska få vara med honom, hihi. : )

Sådär ja. Har nog egentligen lite mer att skriva, men hittar inte riktigt orden. Jag ska försöka få tid till det mer under lovet. Ta hand om er och var rädda om varandra!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0