måste hålla tyst



20.01

Hej på er!

Jag klarade mig hyfsat fint idag i skolan, trots de många sömnlösa timmarna inatt.
Det enda som "hände" var att jag blev lite fnittrig och sådär, men det skadar ju ingen.
På idrotten idag dansade vi salsa, oh. Det var skönt, härligt och sådär. Eftersom jag och min Joseph dansade salsa i höstas och har inte gjort det på ett tag. Love it!
Han och jag tog en liten middag på den nya taco-baren i stan, great!

Sen såg jag en bra sak på min mobil.
En fin vän till mig hade sms:at mig. Vi bor grannar, men vi är sämst in the world på att träffas. : (
Vi träffades när jag började träna fotboll och vi fnittrade och busade hela träningarna tillsammans.
Sen gick vi, svettiga och flamsiga, med fotbollsskor och hela kitet bort mot macken och köpte glass i stora lass. Sen satt vi där utanför macken och mumsade i oss våra glassar, skrattade & pratade. Åh så mysigt.
Vi kallade oss själva för Paula&Bengan eller Isglass&Chokladglass. Ja, vi var ju lite mindre då.

Men åh. Saknar henne. ♥

Varför glömmer jag bort så mycket fint jag vart med om?

Jahapp!
Nu ska jag smyga in på mitt rum med en kopp té & äta lite choklad.
Det är jag så himla värd!

Kram : )

Kommentarer
Postat av: Joseph Whitelock

Jätte vacker bild älskling <3

2010-02-03 @ 20:39:31
Postat av: Emelie

Aw, tack för att du skrev om mig! Jag saaaknar dig! <3

2010-02-03 @ 20:45:35
Postat av: natalie hanna

tack hjärtat. <3

2010-02-04 @ 10:25:46
URL: http://lovelyminutes.blogg.se/
Postat av: natalie hanna

Hihi, varsågod:) saknar dig very much!!!!! <3

2010-02-04 @ 10:26:23
URL: http://lovelyminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0