mina damer & herrar



Fredag 16.46

Vägen från tågstationen till hem, den är värst, speciellt en fredag. Men ännu en gång kom jag hela vägen hem och sitter nu här kissenödig som tusan och ser fram emot kvällens firande av vårt lilla söt-barn, Lucas.
När jag skulle svänga in till datarummet stötte jag emot dörren med handen på ett så konstigt sätt att jag nu är plågad av två små träflisor långt in under huden, det svider på rätt bra. Så när jag känner att min datatid har tagit slut ska jag fixa en nål och gräva lite i huden.

Något annat...
Ni som känner mig bäst vet att jag inte är speciellt förtjust i katter (!!!!!), men idag såg jag världens vackraste katt. Hon (jag har bestämt att det var en hon) var sådär mysigt tjock, hade riktigt långt hår med olika grå/vita nyanser och havs-blå ögon. Hade jag vart en han-katt hade jag hoppat på henne direkt. : )

Haha, min lilla söting Lucas blev lite besviken idag när han öppnade sina paketer. Han fick en blå spargris som det stod "Världens bästa son" på, men han ville att det skulle stå "Världens bästa fotbollsspelare är Lucas Bengtsson!" istället. Hihi. Sötis!

Övervåningen ser ut som ett hönshus och det är mitt fel, ska ta tag i det nu.
Mmmmm, ha en skön fredag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Joseph Whitelock

är det inte typ 100m hem till dig ifrån tågstationen hjärtat...<3 ;)

2010-02-05 @ 18:17:19
Postat av: Natalie Hanna

neeeej de kan de inte vara, minst 300 m!! hahaha. men de e kallt & halt! mooooshi. <3

2010-02-05 @ 19:18:20
URL: http://lovelyminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0