oh



18.38

Min vän Bea har fixat sin blogg riktigt vår-snygg, och jag blev en gnutta avundsjuk.
(Klicka här för att komma till hennes blogg) Fast jag blev nog mest sugen själv på att göra om min lite, men the question is hur? Ska kolla lite på de : )
Oh det var så himla skönt att få sova länge idag, igen. Dock minskade det varken tröttheten eller huvudvärken. Så kan det vara! Men skoldagen var ju kort.
Och här hemma har jag ätit hembakad pizza, druckit en kopp té och myst framför "Aristocats". Hihi.

Ja men, dags att gå vidare lite. Eller rättare sagt, jag ska försöka fixa bloggen.
(Tack för inspirationen, Bea!)
: )
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Joseph Whitelock

¨din blogg är jätte fin älskling <3

2010-02-02 @ 19:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0