so, it's friday


Bild: Jag och Lucas från pulkabacken idag. : )

Bild: Matilda och jag igår på en promenad. : )

Fredag 17.12

Typ äntligen börjar lovet dra sig mot sitt slut, men här kan det stanna.
Fast, veckan har vart så himla skön med så himla bra sällskap!
Emelie, Michaela och Matilda. Och så hade vi kusinbesök och Kayla-besök + farmorbesök.
Jätte bra helt enkelt. Bara mitt hjärta som har saknats, och det har känts.... tomt.
Men idag är han påväg hem och förhoppningsvis kommer han hit till mig imorgon kväll.
Å. ♥

Å jag är väl inte direkt assugen på att blogga nu.
Men ska lägga upp en snöfilm från pulkabacken med de små idag.
Hihi.

Kram.

Kommentarer
Postat av: tilda

<3

2010-02-20 @ 12:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0