strax dags...

...att bege mig till skolan.
Jag gäspade så förfärligt mycket under min promenad. trött var jag! Känner mig lite piggare nu, men ögonen hänger liksom lite. Det var iallafall skönt att få ta det såhär soft innan jag stressar iväg till skolan. Hann ju med frukost 1, bloggning, lång-promenad, bad, packning, sminkning, frukost 2 och bloggning. Det är rätt otroligt om man tänker efter.
Nu går bussen om 10 minuter.
I skolan väntar Låtskrivarkurs och sånglektion. Därefter beger jag mig in till stan för körsång! Och när det är slut tar jag mig bort till Michaela. Jag kommer hem någon gång ikväll, förmodligen helt slut.

Nej, jag ska se till att inte missa bussen nu.
Hihi.
Ha en skön dag amigos!

Kommentarer
Postat av: fanny

hej jag heter fanny och är 10 år jag tycker att din blogg är söt! :)

2010-02-09 @ 20:40:19
Postat av: NOELIA

Vad söt blogg är 13 år ÄLSKAR bara din blogg.

2010-02-09 @ 20:43:52
Postat av: Natalie Hanna

tack så mycket tjejer:)

2010-02-09 @ 21:38:36
URL: http://lovelyminutes.blogg.se/
Postat av: Jonathan Holmgren

Hej Natalie! Hur är läget? Det var grymt längesen vi sågs senast. Hur går det med livet?:)

Vi lär ju träffas snart!



Vet du var jag ska åka om 10 dagar?

INDIIEEN!!!:) Jag och min kusin, Samuel, ska åka dit och göra vårt PA.:) Vi ska göra en dokumentärfilm om Hinduismen. Vi kommer vara där i drygt två veckor.(I Calcutta). Vi kommer nog ha en blogg som vi ska skriva på om vad vi gör på dagarna. Du får följa den om du vill!:)

2010-02-09 @ 21:51:58
Postat av: mille:)

hihi<3

2010-02-15 @ 12:02:03
URL: http://michellesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0