väntan


Bild: Ett litet kreativitetsverk jag gjorde förra veckan.

Å lov är fint.
Men jag saknar Honom så det värker.
Kvällen var himla lyckad igår.
Jag och Emelie (Paula) drack té och käka mörk choklad framför "Changeling".
Å den var hemsk & tragisk.
Men Angelina Jolie är ju så vacker och bra.
Och så pratade vi till halv två på natten. : )

Nu kan jag väl inte riktigt förstå att det bara är tisdag.
söndag får jag träffa min älskade igen, det är många dagar till det.
Å jag saknar så mycket ♥
Men all väntan är värd : )

Jag lyssnar på någon jätte konstig musik nu.
Tror inte att jag tycker om det riktigt.
Byter nu. Hihi.

Slut!

Kommentarer
Postat av: emeliie

Tack för kvällen!

Den blev himla lyckad jaa ;)

<3

2010-02-16 @ 13:51:53
URL: http://withoutgrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0