det här är svårt


22.06

Hatar rubriker! Min fantasi existerar inte när det kommer till den grejen. Vem pallar skriva datum och sånt skit där uppe? Haha. Jaja.
Jag och de små har målat ikväll. Och så skrev vi egna recept. Lucas kom med det godaste:
*Vispa grädde
*Lägg i chokladbitar & häll i kako
*Vispa igen
*Lägg i godisbitar
*Vispa igen
*Lägg i glass
*Vispa igen
*Häll i muffinsformar
*Ha i ugnen i 5 minuter

Eller, ifall man är hungrig på något mer matigt:
*Ta fram ett gott bröd
*Bre med jordnötssmör
*Lägg på massa olika frukter

Vilken delikatess! Mmmmmums!
Haha. Han é go han den lille grabbeeeen.

Ja. Sen dansade vi dansmatta en stund. Och nu har jag inget mer intressant att skriva om.
Ska äta min kvällsmat och värma mig i duschen, sen BUMSSSSS i sängen!!
God natt: )

Kommentarer
Postat av: Joseph Whitelock

Hahah jag har aldrig träffat någon med så mycket fantasi som lukas asså :D <3<3

2010-01-27 @ 17:42:02
Postat av: Natalie Hanna

Hahaha han e så skön han;)<3<3

2010-01-27 @ 20:54:03
URL: http://lovelyminutes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0