vintervind



Tisdag 17.43

Det är så fasligt kallt och jag hörde att det skulle bli oväder?
Vilket jag känner mig rätt så oredo för. Men innebär det att jag måste stanna hemma från skolan så är den så hemskt välkommen, bara ingen kommer till skada.
Vad sjutton tänkte jag med när jag ställde alarmet på 9.00 igår kväll?
När jag börjar 13 varje tisdag. Haha. Jag var så förskräckligt trött när det ringde, men blev skitglad när jag insåg att jag kunde sova en timma till. : )

Skolan var okey. Men min hjärna är sönderpumpad nu, som alltid efter en skoldag, kort eller lång - spelar ingen större roll. Aja. Nu är jag hemma iallafall och lyssnar på barndomsmusik som väcker minnen. Ljuvligt!
Mamma och pappa drar iväg om en stund och då ska jag passa de små. Innan det ska jag ta mig en kopp té.

Softa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0