rosa

Hejsan . . .

Min blogg-inspiration har nog gått förlorad. I nuet ser jag ingen mening med att blogga.
Men nu har jag så tråkigt här i skolan och har inget annat att göra när resten av klassen är på lektion. Min slutade precis.
Jag hoppas på att få tillbaka blogg-lusten en vacker dag. Men vi får se hur det blir med den saken.
Solen börjar ju titta fram över vår snövita värld, å det tycker jag väldigt mycket om. För solen är så skön å gör mig så gla!
För övrigt: Idag är jag helt rosa. Eller. Rosa tröja, rosa läppstift, rosa linne, rosa strumpor, rosa örhängen och rosa glasögon. Hihi.
Och, grattis till min lillasyster Michelle som fyllde år förra veckan!! LOVE YOU SIS!

Tudiluuu!


Kommentarer
Postat av: Bea

(svar) ååh tycker du det? TACK darling :D

2010-03-16 @ 20:30:32
URL: http://beasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0